A manapság egyre nagyobb népszerűségnek örvendő vegán étrendnek egyetlen alapszabálya van: mindegy, hogy egészségügyi vagy lelkiismereti okokból választjuk ezt az életmódot, a lényeg, hogy semmilyen állati eredetű vagy állati forrásból származó táplálék nem illeszthető az étkezésbe, így a hús és a hal mellett a tejtermékek és a tojás is tiltólistás, akárcsak a méz vagy a zselatin, vagyis a vegánok kizárólag növényi eredetű élelmiszert fogyaszthatnak. Tudatos és körültekintő étrendre van szükségük, hiszen pótolniuk kell a hússal és az állati termékekkel együtt elmaradó nyomelemeket, vitaminokat és a teljes értékű fehérjéket, és ebben kapnak jelentős segítséget a kizárólag vegán proteint tartalmazó készítményeinktől.

Borsóprotein, a teljes értékű növényi fehérje

A különböző zöldségekből, gyümölcsökből, gabonafélékből, magvakból, hüvelyesekből, gombákból, növényi zsírból és növényi tejből álló étrend elsőrangú kiegészítői lehetnek a Weider borsófehérjét tartalmazó készítményei. A borsófehérje előkelő helyet foglal el a növényi proteinek sorában, mert tartalmazza a szervezet optimális működéséhez elengedhetetlen esszenciális aminosavakat, amiket nem a testünk állít elő, hanem a táplálékkal kerülnek a szervezetünkbe. Ebből kifolyólag a borsóprotein teljes értékű fehérjének számít. Az erősportokat űzőknél a fehérjeigény hatványozottan jelentkezik, ezért a Weidernél több formában is hozzájuthatsz a nélkülözhetetlen növényi fehérjéhez. Ismerd meg a különféle ízesítésű por, szelet és süti kiszereléseket, és válassz az életmódodnak és étrendednek megfelelően!