Weider. A sportélelmiszerek csúcsa, hogy Te is csúcsformába kerülj. Példát mutat 80 éve az egész világon. Innovated in the USA Made in Germany

Tejsavó fehérjék

Tejsavó fehérje készítmények a hatékony izomnöveléshez

Az aktív sportolóknak feltétlenül gondoskodniuk kell a megfelelő mennyiségű fehérje rendszeres beviteléről – különösképpen akkor, ha kifejezetten az izomnövelés a kitűzött cél. A fehérje tulajdonképpen az izomzat építőanyaga, ezért az edzések után a lehető leggyorsabban (0,5-1 órán belül) ajánlott azt pótolni. Ennek nemcsak az izomregenerálódás folyamatában, azaz a nagymértékű fizikai igénybevétel miatt sérült izomsejtek visszaépülésében van jelentősége, de egyúttal az izomtömeg-növelést is elősegítjük vele.

Az intenzív testmozgáson túl a fogyókúrázás vagy akár a különféle betegségek miatt fellépő hiányállapotok miatt is megnőhet a szervezetünk fehérjeigénye. De bármi is a kiváltó oka, minden esetben törekednünk kell arra, hogy lehetőleg egyéb tápanyagoktól mentes, tiszta fehérjeforrást válasszunk, hiszen ennek a legjobb a hasznosulása. Az erre a célra leggyakrabbak használt étrend-kiegészítők a tejsavó fehérje készítmények.

Mi a tejsavó?

A tejsavó a sajtkészítés során keletkező melléktermék: enyhén sárgás színű, áttetsző folyadék, amelyet a sajt lecsöpögtetésekor kapunk. A tejsavót hosszú ideig semmilyen célra nem hasznosították, élelmiszeripari hulladékként egyszerűen eldobták. Később felismerték kimagasló fehérje- és ásványianyag-tartalmát (egyebek mellett magnéziumot, vasat, cinket és szelént is tartalmaz), és az addiginál sokkal fejlettebb technológiai eljárással koncentrátumot vagy izolátumot készítettek belőle, amelyek a magas minőségű, biológiailag is értékes fehérjeporok és egyéb proteintermékek alapjai.

Miért érdemes tejsavó fehérje készítményeket fogyasztani?

A tejjel összevetve ezen készítményeknek lényegesen alacsonyabb a zsír- és laktóztartalmuk, aminek köszönhetően rendkívül tiszta fehérjeforrásnak számítanak, így nem véletlen, hogy a testépítők, sportolók körében nagy népszerűségnek örvendenek. Fontos azonban kiemelni, hogy míg a tejsavó fehérje készítmények fogyasztása közvetlenül az edzések után, az anabolitikus izomépítés szakaszában javallott, addig a napközbeni vagy az esti fehérjebevitelre már inkább a kever fehérjék (Protein 80 Plus) vagy a lassú felszívódású kazein fehérjék az ideálisak.

A tejsavó fehérje csökkenti az összkoleszterinszintet, emellett telítettségérzetet okoz, ezért a fogyni vágyóknak is remek választást jelent a fehérjeszükséglet fedezésére.

Gondoskodj te is az optimális fehérjemennyiség beviteléről – böngészd végig kínálatunkat! Laktózérzékeny vagy? Tekintsd meg minőségi laktózmentes fehérje készítményeink választékát!




Tejsavó fehérje alapú termékeink!