Weider. A sportélelmiszerek csúcsa, hogy Te is csúcsformába kerülj. Példát mutat 80 éve az egész világon. Innovated in the USA Made in Germany

Izomépítés - 12 hét

Számos módszer és megközelítés létezik az izomtömeg sikeres kiépítésére. Mind az edzések, mind a táplálkozás alapjai az emberi fiziológia sajátos jellemzőihez kapcsolódnak. Csak akkor, ha az edzés, a táplálkozás és a helyreállítási idő harmóniában áll egymással, lehetőség van lenyűgöző izmok építésére. Az alábbi képzési terv képezi az izomépítés alapját.

Edzésfázisok

Az izomtömeg felépítése nehézsúlyú edzést igényel, ahol az egyes izomcsoportok négy nap alatt (képzési egységek) vannak kiképezve a héten.

Az alábbi képzési program egy klasszikus kötetes edzésprogram, amely segíthet lenyűgöző izomtömeg elérésében, ha következetesen követi, és megfelelően módosítja étrendjét. A képzési program négyirányú megosztottságon alapul, ahol minden izomcsoportot képzett és az izomnövekedést általában ösztönzik. A képzési egység a mellkasra és a bicepszekre összpontosít; a B képzési egység a lábakon és a borjakon dolgozik; a C edző egység megerősíti az izomcsoportokat a hát és az abszorbensek között, és a D oktatóegység vállakon és tricepszekben működik.

  • # „A” fázis

  • # „B” fázis

  • # „C” fázis

  • # „D” fázis

„A” fázis
„B” fázis
„C” fázis
„D” fázis

További tippek - táplálkozás

Az ömlesztett fázisban az alapvető étrend két egyszerű szabályon alapul:

  1. Több kalóriát fogyaszt, mint éget. Az izomépítés energiát igényel. Hasonlóképpen a szervezet csak akkor hozhat létre szövetet, ha több kalóriát ad, mint amennyire szüksége van az energiaszükségletekre. Sajnos az izomtömeg nem nő a kalóriabevitel arányában. Ha sokkal több kalóriát fogyaszt, mint amennyire szüksége van, csak a zsír tartalékai növekednek. A napi 500 kcal felesleg elegendőnek bizonyult az izomtömeg kialakításához anélkül, hogy túl sok zsírt tárolna.
  2. Biztosítsa, hogy elegendő, szabályos fehérjeforrást kapjon.

Az izomtömeg kialakításához elegendő, rendszeres mennyiségű fehérjét kell biztosítani a szervezetnek. Általában 2 g fehérje elegendő testtömeg kilogrammonként. A szervezet nem képes fehérje tárolására. Ennek következtében két-három óránként egy fehérjében gazdag ételt kell enni.

Nem található termék a megadott feltételekkel.